Perfektný zadok a ploché brucho – ako na to?

Chcete sa zbaviť tukov na bruchu, spevniť a formovať postavu či mať dokonalý zadok? K tomu vám
dopomôže plán cvičenia, ktorým dosiahnete stanovené ciele jednoducho a ešte vás to bude baviť.
Pevný zadok a štíhle stehná sú snom nielen žien, ale aj mužov a jedná sa o problematické partie,
ktoré trápia veľa jedincov. Preto vás určite zaujme pár efektívnych cvikov na tieto partie, ktoré
prinesú požadovaný výsledok.

 

Jumping jack v kombinácii s drepom a doskou

Cvik, ktorý pretiahne nielen nohy, ale celé telo a poriadne sa rozpumpuje aj vaše srdce. Zabrať
dostanú predovšetkým sedacie svaly, ktoré potrebujete aktivovať pre spevnenie zadočka. Dôležité je
pravidelné dýchanie a správne technické prevedenie. Opakovanie aspoň 10 krát z sebou.

Schody, schody, schody

Pevný zadok a štíhle stehná vám prinesie aj úplne jednoduchá pohybová aktivita, ktorou je svižná beh
po schodoch. Môžete k tomu využívať rozne veľke schody, formujete práve zmienenú spodnú časť
tela. Pre dosiahnutie efektivity prevádzať minimálne 10 minút a dôležité je sa po tejto aktivite
poriadne pretiahnuť.

Drep a drep s výskokom

Spaľovanie tuku na stehnách a spevňovanie zadočku podporuje aj tento obľúbený cvik, pri ktorom
správne prevedenie spočíva v ťahu zadočku nadol, vystretý chrbát a bruško stiahnuté. Dôležité je aj
dýchanie, pri ktorom smerom hore je nádych a dole výdych. Opakovať aspoň 20 krát.

Drep a unoženie

Pri spaľovaní tukov na stehnách a ich spevňovaní je dôležité zapojiť aj ich vnútornú časť. K tomu
skvele slúžia cviky v prevedení drep a následne unoženie nohy striedavo ľavá a pravá. Dôležité je
udržať balans a mať spevnené telo. Pozor i na dýchanie, ktoré je v tomto prípade smerom dole
nádych a hore výdych. Cviky opakovať minimálne 20 krát.

A ďalšie efektívne cviky na pevný zadok a štíhle stehná?

Najjednoduchším spôsobom, ktorý môžete robiť kedykoľvek a kdekoľvek sú jednoduché drepy
s nádychom hore a výdychom dole. Skvelý efekt prinášajú aj rôzne varianty výpadov ako napríklad
výpad vzad s kolenom hore. Vyskúšajte aj plie drepy či polovičné angličáky – drep, doska, drep
a hore.

Drepy zo závažím

Jednoduchý cvik, možete naozaj robiť s čímkolvek čo viete chytiť do rúk. Formujete
a spalujete tuky a zároveň krasne rysujete zadok, stehná a boky.
Cvikov na dokonalý zadok a brucho je nespočetné množstvo a je len na vás, ktoré kombinácie si
vyberiete, pretože cvičenie vás musí hlavne baviť. Nezabúdajte ani na preťahovanie napríklad formou pilates či jogy.

Kontaktujte 

nás a začnite 

hneď zajtra!

GYM JURKI

Domkárska 4, Bratislava

Kontakty

tel kontakt: +421 948 818 511

                      +421 948 472 470

                     

cataleya.gym@gmail.com

Otváracie hodiny

Po - Pia  6:30 - 22:00

 

So - Ne   9:00 - 12:00
                16:00 - 22:00

 

Akceptujeme 

MultiSport 

kartu!

Kontaktujte nás a začnite hneď zajtra!

GYM JURKI

Domkárska 4, Bratislava

Kontakty

tel kontakt: +421 948 818 511

                      +421 948 472 470

                    

cataleya.gym@gmail.com

Otváracie hodiny

Po - Pia  8:00 - 22:00

So - Ne   9:00 - 12:00
                16:00 - 22:00